Efekty naszych Klientów -

Arkadiusz Milik

Globalna akcja z udziałem Tindera i SSC Napoli

Arkadiusz Milik wraca na boisko!

Zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy kampanię promocyjną aplikacji randkowej Tinder z piłkarzem Arkadiuszem Milikiem, we współpracy z klubem SSC Napoli.

Cel Kampanii

Celem kampanii było pokazanie Tindera, jako aplikacji do poznawania znajomych i zbudowanie obrazu Tindera, jako miejsca spotkań, a nie tylko aplikacji randkowej. Dodatkowym celem było pokazanie Napoli, jako klubu odważnego komunikacyjnie, promującego się w sposób kreatywny, niestandardowy, ale zarazem bliski kibicom.

 

Identyfikacja grup odbiorców

W wyniku analizy wyodrębniliśmy kilka grup docelowych, do których zdecydowaliśmy się uderzać: 

Przebieg Kampanii

Nasza koncepcja polegała na założeniu profilu zawodnika na Tinderze i administracji kontem. Akcja zbiegała się z powrotem Arka po poważnej kontuzji, zatem naturalnie wykorzystaliśmy ten fakt przy tworzeniu strategii komunikacji – Arek pojawił się na Tinderze, aby podziękować fanom za wsparcie podczas rehabilitacji i przywitać się z nimi po powrocie do gry.

Utworzyliśmy dla Arka specjalne konto, które wyświetlało się wszystkim użytkownikom we Włoszech i w Polsce, czyli dwóch najważniejszych dla tej aktywacji rynkach. Ponadto profil wyświetlał się tylko przez dwa tygodnie, co zachęcało użytkowników do aktywnego szukania Arka w aplikacji, a kibiców nieobecnych do tej pory na Tinderze do zainstalowania aplikacji.

"Zobaczysz mój profil na ekranie, wystarczy przesunąć go palcem w prawo i wysłać mi powitalną wiadomość. Odpowiem na wiadomości, które zrobią na mnie największe wrażenie " - mówił Arek w zaplanowanych przez nas materiałach video
Arek Milik
"Nasza aplikacja to przede wszystkim platforma umożliwiająca spotkania, dlatego liczymy na duże zainteresowania fanów Napoli"

David Wyler
wiceprezes Tindera

Finał kampanii

Fani, którzy wysłali najciekawsze wiadomości zostali zaproszeni na osobiste spotkanie z Arkadiuszem Milikiem.
Akcja odbyła się szerokim echem w całej Europie i przebiła do największych światowych gazet.

Odbiór:

Kampania wygenerowała wielomilionowe zasięgi w mediach społecznościowych. Informacje o akcji pojawiały się na profilach Arka, Napoli i Tindera generując sumarycznie ponad 3 mln zasięgu.

Do tego należy doliczyć interakcje w aplikacji: wiadomość do Arka wysłało ponad 11 tysięcy użytkowników.

O akcji napisały wszystkie media sportowe w Polsce i wiele portali newsowych (Wprost, RMF), generując łącznie ponad 2mln zasięgu.

Akcja wspomniana została przez wiele portali sportowych na całym świecie (Goal, Talksport), co przekłada się na kolejne siedmiocyfrowe zasięgi.

Rekomendacja

Wypełnij formularz i sprawdź czy możemy pomóc Twojej firmie.

Już na etapie pierwszej rozmowy otrzymasz od nas wartościowe wskazówki i wstępny plan działań. Całkowicie bezpłatnie. 

Możesz liczyć na naszą szczerość. Nie podejmiemy się współpracy jeżeli uznamy, że nie jesteśmy w stanie Ci pomóc.

Na co możesz liczyć podczas współpracy z nami?

Umów się na Bezpłatną Konsultację z naszym specjalistą.