Efekty naszych Klientów -
DystryktZero
Wysoki przychód z e-commerce w specyficznej niszy
DystryktZero
Z powodzeniem zrealizowaliśmy udane kampanie sprzedażowe na Facebooku dla sklepu internetowego – Dystrykt Zero. Nasz klient sprzedaje rozmaite akcesoria dla geeków związanych z tematyką kultowych gier i filmów fantasy.
Charakterstyka kampanii
W branży naszego klienta panuje dość duża konkurencja, zdominowana przez gigantów takich jak Amazon czy Allegro. Oznacza to, że ustawienie kampanii na sprzedaż nie zawsze przynosi oczekiwane efekty . Czasami nie jesteśmy w stanie konkurować ceną z molochami lub po prostu przegrywamy walkę w systemie aukcyjnym o jak najlepszych odbiorców. Z tego powodu niekiedy zmienialiśmy cel kampanii na “dodanie do koszyka”, co okazało się dużo tańsze i ostatecznie skutkowało bardzo zadowalającą konwersją.
Nie sposób również nie wspomnieć o prowadzenii intensywnych działaniach brandowych, które kreowały markę sklepu. Staraliśmy się zbudować społeczność geeków i fanów fantastyki wokół sklepu i tworzyć dla nich angażujący content video. Dzięki temu czuli poczucie wspólnoty z marką i chętniej decydowali się na zakupy, nawet za wyższą cenę niż u konkurencji.
W branży naszego klienta panuje dość duża konkurencja, zdominowana przez gigantów. Oznacza to, że ustawienie kampanii na sprzedaż nie zawsze przynosi oczekiwane efekty (czasami przegrywamy walkę w systemie aukcyjnym o jak najlepszych odbiorców). Z tego powodu zdecydowałem się zmienić cel kampanii na “dodanie do koszyka”, co okazało się dużo tańsze i ostatecznie skutkowało bardzo zadowalającą konwersją.
Nie sposób również nie wspomnieć o prowadzenii intensywnych działaniach brandowych, które kreowały markę sklepu. Staraliśmy się zbudować społeczność geeków i fanów fantastyki wokół sklepu i tworzyć dla nich angażujący content video. Dzięki temu czuli poczucie wspólnoty z marką i chętniej decydowali się na zakupy, nawet za wyższą cenę niż u konkurencji.
Wyniki
Przeprowadzone działania promocyjne dały efekt w postaci 38 221 zł zarobku przy budżecie 4408zł , osiągając średni ROAS: 8,67.
Przeprowadzone działania promocyjne
Przed płatnymi działaniami na Facebooku, docieraliśmy do klientów za pomocą Google Ads z całkiem dobrymi wynikami (ROAS 10) oraz wysokie pozycje organiczne w Google. Postanowiliśmy, że kampanie skierujemy najpierw na produkty i kategorie, które generują najwięcej zamówień lub mają duży potencjał sprzedażowy. Dopasowaliśmy kreacje i opisy pod konkretne grupy docelowe, mając na uwadze potrzeby i motywacje klientów sklepu. Reklamy szybko przyniosły zadowalające rezultaty. Wyniki były na tyle obiecujące, że zdecydowaliśmy się włączyć reklamy dynamiczne, które również działały bardzo dobrze.
Wyniki
Przeprowadzone działania promocyjne dały efekt w postaci 55 110 zł zarobku przy budżecie 4264zł , osiągając średni ROAS: 12,92 .
Rekomendacja
“Jestem zadowolony z naszych dotychczasowych działań. Polecam agencję za duże zaangażowanie, kreatywne i trafne w efektach propozycje oraz dobry kontakt.”
LinkedIn
Wojciech DobrzyńskiZoomsport, Red Bull, Ekstraklasa S.A.
Wypełnij formularz i sprawdź czy możemy pomóc Twojej firmie.
Już na etapie pierwszej rozmowy otrzymasz od nas wartościowe wskazówki i wstępny plan działań. Całkowicie bezpłatnie.
Możesz liczyć na naszą szczerość. Nie podejmiemy się współpracy jeżeli uznamy, że nie jesteśmy w stanie Ci pomóc.
Na co możesz liczyć podczas współpracy z nami?
- Dedykowana strategia marketingowa zorientowana na biznesowy wzrost
- Wzrost sprzedaży dzięki reklamom na Facebooku, Google, Tik Toku
- Cotygodniowe raporty wyników ( a nawet częściej, jeśli potrzebujesz)
- Nielimitowany kontakt z doświadczonym specjalistą
- Elastyczność - stale wprowadzamy zmiany w celu poprawy wyników kampanii
- Korzystne umowy - ( 1 miesiąc wypowiedzenia )
Umów się na Bezpłatną Konsultację z naszym specjalistą.
- Email: kontakt@victorymedia.pl
- Telefon: + (48) 884 666 883