Efekty naszych Klientów -

DystryktZero

Wysoki przychód z e-commerce w specyficznej niszy

DystryktZero

Z powodzeniem zrealizowaliśmy udane kampanie sprzedażowe na Facebooku dla sklepu internetowego – Dystrykt Zero. Nasz klient sprzedaje rozmaite akcesoria dla geeków związanych z tematyką kultowych gier i filmów fantasy.

Charakterstyka kampanii

W branży naszego klienta panuje dość duża konkurencja, zdominowana przez gigantów takich jak Amazon czy Allegro. Oznacza to, że ustawienie kampanii na sprzedaż nie zawsze przynosi oczekiwane efekty . Czasami nie jesteśmy w stanie konkurować ceną z molochami lub po prostu przegrywamy walkę w systemie aukcyjnym o jak najlepszych odbiorców. Z tego powodu niekiedy zmienialiśmy cel kampanii na “dodanie do koszyka”, co okazało się dużo tańsze i ostatecznie skutkowało bardzo zadowalającą konwersją Nie sposób również nie wspomnieć o prowadzenii intensywnych działaniach brandowych, które kreowały markę sklepu. Staraliśmy się zbudować społeczność geeków i fanów fantastyki wokół sklepu i tworzyć dla nich angażujący content video. Dzięki temu czuli poczucie wspólnoty z marką i chętniej decydowali się na zakupy, nawet za wyższą cenę niż u konkurencji. 

W branży naszego klienta panuje dość duża konkurencja, zdominowana przez gigantów. Oznacza to, że ustawienie kampanii na sprzedaż nie zawsze przynosi oczekiwane efekty (czasami przegrywamy walkę w systemie aukcyjnym o jak najlepszych odbiorców). Z tego powodu zdecydowałem się zmienić cel kampanii na “dodanie do koszyka”, co okazało się dużo tańsze i ostatecznie skutkowało bardzo zadowalającą konwersją.

Nie sposób również nie wspomnieć o prowadzenii intensywnych działaniach brandowych, które kreowały markę sklepu. Staraliśmy się zbudować społeczność geeków i fanów fantastyki wokół sklepu i tworzyć dla nich angażujący content video. Dzięki temu czuli poczucie wspólnoty z marką i chętniej decydowali się na zakupy, nawet za wyższą cenę niż u konkurencji.

Wyniki

Przeprowadzone działania promocyjne dały efekt w postaci 38 221 zł zarobku przy budżecie 4408zł , osiągając średni ROAS: 8,67. 

Przeprowadzone działania promocyjne

Przed płatnymi działaniami na Facebooku, docieraliśmy do klientów za pomocą Google Ads z całkiem dobrymi wynikami (ROAS 10) oraz wysokie pozycje organiczne w Google. Postanowiliśmy, że kampanie skierujemy najpierw na produkty i kategorie, które generują najwięcej zamówień lub mają duży potencjał sprzedażowy. Dopasowaliśmy kreacje i opisy pod konkretne grupy docelowe, mając na uwadze potrzeby i motywacje klientów sklepu. Reklamy szybko przyniosły zadowalające rezultaty. Wyniki były na tyle obiecujące, że zdecydowaliśmy się włączyć reklamy dynamiczne, które również działały bardzo dobrze.

Wyniki

Przeprowadzone działania promocyjne dały efekt w postaci 55 110 zł zarobku przy budżecie 4264zł , osiągając średni ROAS: 12,92 . 

Rekomendacja

Wypełnij formularz i sprawdź czy możemy pomóc Twojej firmie.

Już na etapie pierwszej rozmowy otrzymasz od nas wartościowe wskazówki i wstępny plan działań. Całkowicie bezpłatnie. 

Możesz liczyć na naszą szczerość. Nie podejmiemy się współpracy jeżeli uznamy, że nie jesteśmy w stanie Ci pomóc.

Na co możesz liczyć podczas współpracy z nami?

Umów się na Bezpłatną Konsultację z naszym specjalistą.