Efekty naszych Klientów -

Znany brand w branży rowerowej

Ponad 10-krotny zwrot z inwestycji, rywalizując z gigantami

Znany brand w branży rowerowej

Wnikliwa analiza potrzeb zróżnicowanych grup docelowych oraz liczne testy przyczyniły się do sukcesu kampanii reklamowej dla znanego producenta rowerów i akcesoriów kolarskich.

Charakterystyka kampanii

Praca na wyższych budżetach reklamowych dla dużych klientów nie jest nam obca. Poniżej przykładowe rezultaty działań dla znanego sklepu z rowerami i akcesoriami kolarskimi. Brand jest dość rozpoznawalny, przez co poprzeczka dotycząca ROAS jest zawsze stawiana dość wysoko (np. ROAS w granicach 10-15, w zależności od miesiąca i okresu sprzedażowego).
Klient sprzedaje produkty do wszystkich aktywnych pasjonatów kolarstwa. W ofercie posiada drogi sprzęt premium jak i tańsze warianty. Mimo wspólnej zajawki do roweru, mamy do czynienia z różniącymi się od siebie grupami docelowymi pod względem np. zasobności portfela, wymagań, sytuacji rodzinnej, ulubionego rodzaju kolarstwa czy stopnia zaawansowania. Kluczowym elementem było trafne dopasowanie komunikatu reklamowego do danej grupy docelowej tak, aby odbiorca identyfikował się z przekazem.  Różnorodne kreacje odnosiły się do aspektów emocjonalnych związanych z jazdą na rowerze, życia codziennego, korzyściach technicznych i podkreślaniu autorytetu marki obecnej na rynku od dekady. Umożliwiło to trafienie do odbiorców będących na różnych etapach lejka i przekonywać ich do decyzji zakupowej.

Przeprowadzone działania

Wysokie budżety reklamowe to marzenie każdego doświadczonego marketera. Dają możliwość maksymalnego wykorzystania potencjału systemu reklamowego.  Można testować przeróżne kreacje i targetowanie, a na tej podstawie wyselekcjonować najbardziej dochodowe ustawienia. To również opcja na  złapanie ogromnej ilości danych do piksela i API konwersji, które zapewniają skuteczną optymalizację wyników reklam, dając przewagę nad konkurencją.  Klient widząc duży potencjał w reklamach na Facebooku wspierał nas w realizacji kampanii z nietypowymi rozwiązaniami targetowania (np. bazy plików cookies i tokenów użytkowników sklepu).  Pokaźne zasoby danych pozwoliły  segmentować klientów w zależności od wysokości wydatków i kupowanych produktów czy etapu ścieżki zakupowej. Pozwala to m.in. na kampanie remarketingowe z upsellami dodatkowych produktów i zwiększanie wartości zakupów użytkownika (LTV – life time value) jak i tworzenie grup Look Like o podobnej charakterystyce do wskazanego segmentu klientów.

Wyniki pierwszej kampanii

Działania reklamowe podjęte w maju 2021 roku pozwoliły na osiągnięcie 3 274 995zł zarobku, przy wydanej kwocie na budżet reklamowy 152 078 zł, tym samym średni ROAS wyniósł: 21,5 zwrotu z każdej wydanej złotówki. 

Wyniki kolejnej kampanii

Działania reklamowe podjęte w styczniu 2022 roku pozwoliły na osiągnięcie 274 964 zł zarobku, przy wydanej kwocie na budżet reklamowy 20 373 zł, tym samym średni ROAS wyniósł: 13,49 zwrotu z każdej wydanej złotówki. 

Rekomendacja

Wypełnij formularz i sprawdź czy możemy pomóc Twojej firmie.

Już na etapie pierwszej rozmowy otrzymasz od nas wartościowe wskazówki i wstępny plan działań. Całkowicie bezpłatnie. 

Możesz liczyć na naszą szczerość. Nie podejmiemy się współpracy jeżeli uznamy, że nie jesteśmy w stanie Ci pomóc.

Na co możesz liczyć podczas współpracy z nami?

Umów się na Bezpłatną Konsultację z naszym specjalistą.